Raiffeisen Bank Sponsorizari nu mai accepta aceasta versiune de browser!

Pentru a putea utiliza Raiffeisen Bank Sponsorizari si toate functiile sale, trebuie sa folositi un browser recent.
Pentru a face upgrade la browser sau a instala unul nou, utilizati urmatoarele pictograme.

Microsoft Internet Explorer Google Chrome Apple Safari Mozilla Firefox

Intrebari frecvente

Am facut clic pe „Parola pierduta”, dar nu am primit niciun e-mail cu link de creare a parolei.

3 posibilitati:

– Adresa de e-mail pe care ati introdus-o nu este identica cu niciuna dintre cele inregistrate in baza de date. In acest caz, verificati cu ce adresa ati creat contul (la inceput ati primit un e-mail de confirmare), apoi faceti clic pe „Parola pierduta” si introduceti adresa de e-mail corecta.

– Ati tastat gresit adresa de e-mail la care trebuie trimis linkul de creare a parolei. Faceti clic pe „Parola pierduta” si introduceti adresa de e-mail corecta.

– Nu ati introdus adresa de e-mail corecta atunci cand ati creat contul. Luati legatura cu organizatia la care ati depus sau doriti sa depuneti o solicitare si cereti inlocuirea adresei de e-mail initiale cu cea corecta.

Sfat: Daca ati facut clic de mai multe ori pe „Parola pierduta”, nu va fi valabil decat ultimul link trimis.

Am facut clic pe „Parola pierduta”, dar in momentul in care fac clic pe linkul primit prin e-mail, se afiseaza un mesaj de eroare.

Daca ati facut clic de mai multe ori pe „Parola pierduta”, nu va fi valabil decat ultimul link trimis.

Fac clic pe „urmatorul ecran” in formular, dar raman la aceeasi pagina.

Daca utilizati Internet Explorer 7 sau 8, incercati din nou cu o versiune mai recenta (Internet Explorer 9 ori o versiune ulterioara) sau cu Mozilla Firefox, Google Chrome etc.

Cum pot reciti prima parte a proiectului pe care l-am depus?

Puteti trece in revista proiectul prin urmatoarele metode:

– deschideti fisierul PDF pe care l-ati primit in e-mailul de confirmare a primirii, dupa ce ati depus prima parte.

– accesati „Contul meu/Gestionarea solicitarilor” si faceti clic pe linkul „vizualizare” corespunzator primei parti a proiectului.

Am incercat sa ma conectez la cont si am ajuns la pagina: „LINK INCORECT” „SIGUR ATI PRIMIT UN LINK RECENT?” Intrebati persoana care v-a trimis linkul. ATI FACUT CLIC PE UN LINK SAU ATI INTRODUS MANUAL ADRESA? Incercati sa copiati si sa lipiti linkul in bara de adrese a browserului. Daca ne contactati, mentionati urmatorul cod de eroare: „invalidLoginCsrfToken”.

Daca stiti sigur ca aveti adresa corecta, verificati daca in browser sunt activate cookie-urile. Faceti clic pe urmatorul link: https://www.whatismybrowser.com/are-cookies-enabled. Daca raspunsul este „da”, va trebui sa stergeti cookie-urile.

La linkul de mai jos gasiti pasii de urmat pentru a sterge cookie-urile din browserul pe care il utilizati: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/clear-cookies-installed.html.

Cand se salveaza automat informatiile completate?

– la fiecare 2 minute
– la fiecare 30 de secunde dupa ce o informatie a fost introdusa sau o schimbare a fost facuta
– dupa ce ati introdus raspunsul la una dintre intrebari si ati inceput sa scrieti raspunsul pentru urmatoarea intrebare
– cand dati click pe "ecranul urmator" sau "ecranul anterior"
– cand dati click pe o alta optiune a meniului din stanga a aplicatiei